Popular Posts

Saturday, February 12, 2011

Penangan tikus....

Nak story ckit r kan....mlm 9/2/2011 aku dah siap sedia utk 'beradu',besa nya aku akan dgr lagu mp3 dlm fon E71 aku...tgh sedap melayan lagu KHALIFAH-Ni Hao Ma...mbr aku ketuk bilik ckp nak amik ubat gigi...xpa lah aku pun smbg lagi layan lagu...tiba2...aku dgr mbr aku menjerit mcm nampak hantu,aku apa lg bgun r tgk2 dia ckp tikus besar dlm tandas....belum sempat aku nak check TIKUS tue dah melompat kua n naik atas kaki aku....ntahlah r aku rasa geli lem mcm pastue trus melompat n tertendang kipas...hahaha...pecah kipas tue...roomate aku yg dh lma terlayang pun boleh bgun...slalu liat ckit mamat nie nie bgun tp tikus nya penangan bgun....pa lg...au pun mulakan operasi Ops Tikus mlm tue jgk...bayang kan r dh pkul 2.30 pg  kot..sok kelas kul 8.30....nak xnak kena gak crik tikus tue klu x mmg xtng tido...aku pun alih suma brg2 n ajak mbr2 bilik lain utk bertempur dgn sang TIKUS nie...tp yg pelik nya dh alih suma brg masih xjmpa gak..so aku tgk kotak buku aku bergerak2..mmg kompom TIKUS tue kt dlm...aku mmg dh xleh sbr dh aku angkat kotak tue nak pkul tp TIKUS tue lari keluar,mbr2 aku hayun kayu,batang mop n penyapu tp still xkena...ntah mcm mna TIKUS tue lari dtg kt aku...aku amik penyapu aku tekan dpat n melekat kt celah penyapu...phm2 ja lah bila dh dpt...(mmg berlaku pembunuhan kejam r...hahaha)...bkn pa yg geram sgt time nak tidoq lah TIKUS nie cri pasal...PENANGAN TIKUS....hahaha...

No comments:

Post a Comment