Popular Posts

Tuesday, February 15, 2011

ciNtA LaMa??kEkAsiH LAmA??

SaLAm 1 MaLAysiA



Add caption
SalAm 1 MaLaYsiA!!!

WaSSup suma...tq yg sudi follow blog aku nie wpun aku nie newbie dlm arena berblog....huhuhu....juSt nAk shAre cter sAL 2,3 hari lepas ttg kejadian yg terjadi kt aku....dulu aku da awek,nama dia bEby(bukan nama sebenar hahaha....) dh lma kitaorg xcontact klu da pun just kt email ja...aku ngn dier dh lebih 6 bulan break so xnk pkir dh sal kisah lama tue tp cmna ntah dr ber'email' kitaorg mula ber'msj' plak....yg pelik nyer pngln masih mcm dlu xberubah...aku xdak mslh tp xtaw r kot2 'beby' tue ja yg dh da pkwe dh...dier ajak date...aku mula2 serba slh tp ada jnji yg belun ditunaikan ngn dier nak blnja ke ep c (KFC) coz dlu dh jnji org veteran kata 'jnji kena tepati klu tak kena caci'....so aku pun ckp ngn dier ok lah kter date...yg best nyer dr mula kua ngn dier mcm kapel kot...bhgia lah kejap tp aku dh xnak pkir sgt coz kawan aku (saiful manar) penah kata ' LOVE FOR LOSER'....smpi ke ep c aku pun order lah mkn...dier nak fish donut tue coz dier ckp dh lma teringin so aku xda hal r...aku just order coleslaw besar n strawberry jer...(ngah on diet kan...)...msa makan berlaku adegan suap menyuap hahaha....lg tmbh bhgia aku nie hehehe....dh habis aku pun blik coz mlm tue aku da futsal ngn geng2 So'ot ViLLa kul 11 terpksa blik awl...dlm perjalanan blik aku diam jer...pastue terjadi somethng jeng..jeng...jeng...hahaha...(xleh nak crita bhya)...boleh lak beby nie tacing ngn aku coz dier ckp aku luper sal dier n trus muka muncung jer sepanjang jalan...aku wat bodo jer r coz dlu boleh r nak pjuk2 tp skang aku ngn dier bkn da pape...dlm hati tue sian jgk tp lantak r....dkt nak smpi bru aku ngn dier bercakap...tp dr riak muke beby tue aku dh phm mrh aku...smpi jer umah aku trus kua tnpa ckp ape2 yg aku dgr dier ckp tima kasih jer....bkn pe aku dh lewat nak g men futsal so rushing ckit r...kebetulan plak hp aku tngl msa nak g men ftsal....blik jer dr futsal aku tgk hp ader 5 miskol n 3 msj dr beby...sal ape lak nie...aku pon kol r blik dier jwb n ckp dier tacing ngn aku coz xpjuk dier sbb bt dier tacing hehehe...aku ckp r xtaw lak dier tacing(klu ckp taw kang mrh lak dier tue).kami 'gayut' kejap jer coz aku  lth n ngntuk...yg menjadi persoalan nyer kenape dier nak tacing n suruh aku pjuk dier????????sdgkan kami dh xde apa2...beby syg kt aku lg ker??kenapa skrg suma nie jdi??pelik...pelik...arrghh...mls pkir coz mata dh berat tido lg baik.....so this is my bed time stories kali nie hahaha....tq...."LOVE SLOWLY KILLS"

5 comments: